noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

۴۰ هزار در صنعت چرم تبریز فعالیت می‌کنند

جباریان‌فام تاکید کرد: بیش از ۴۰ هزار در صنعت کفش تبریز فعالیت میکنند و ۱۱۰ هزار نفر به فیس مستقیم ارتزاق می‌نمایند و ۵۰ هزار نفر هم به چهره غیرمستقیم در این صنعت کار می‌کنند . 


او اعلام کرد: حجم بازار کفش کشور ایران حدود یک میلیارد دلار و واردات سال پیشین کفش ۳۵ میلیون دلار و قاچاق کفش به داخل مرز و بوم نیز ۳۱۸ میلیون دلار بوده می باشد . 


بالا 

بودن نرخ وام ها بانکی در صنعت کفش 

وی صادرات کفش سال گذشته سرزمین را ۹۲ میلیون دلار دانست و ابراز کرد: متاسفانه آمار صادرات کفش تبریز به دلیل این‌که از بازارهای مرزی به کشورهای عراق و افغانستان می‌رود، ذیل می باشد . 


مدیریت اتحادیه صنعت کفش تبریز اظهار کرد: در حالا حاضر عمده صادرات کفش تبریز به کشور افغانستان هست ولی در گمرک استان خراسان رضوی ثبت می شود . 


جباریان‌فام با اشاره مشکل‌ها صنعت کفش تبریز تصریح کرد: فقدان نقدینگی، کمبود سرمایه در گردش، فرسوده بودن ماشین،آلات، کمبود مواد اول مرغوب داخلی و کمبود شرکت‌های بازرگانی تأمین مواد اولیه، بالا بودن نرخ وام ها بانکی صنعت کفش، دور از هم بودن واحدهای تولیدی کفش در شهر و کمبود امکان برای گسترش واحدهای کفش، نبود شهرک‌های تخصصی صنعت کفش، فقدان طراح، زیر بودن دانش و کمبود هنرستان و مراکز فنی و حرفه‌ای و کالج از جمله خلل ها این صنعت است . 


او 

افزود: مالیات بر ارزش‌افزوده و ارتقا سالیانه مالیات بر درآمد در حالی فروش کم می‌گردد و نداشتن استاندارد مدون برای تولید کفش از دیگر خلل ها صنعت کفش تبریز هست

کادو چی بخرم

هدیه مورد علاقه خانم ها

خرید هدیه خاص

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.