noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

زمینه‌های همکاری میان تولیدکنندگان و صادرکنندگان چرم و کفش ایران و هند رونق می‌یابد

به گزارش خبرنگار بین‌الملل اسومس (جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش جمهوری اسلامی ایران ASSOMES)، گرد‌همایی تجاری ملاقات دربین خریداران و فروشندگان تولیدات چرم و کفش کشور‌ایران و هند با حضور نمایندگانی از شورای صادرکنندگان چرم هند (CLE)، انجمن صنعت های چرم ایران، اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان چرم و سالامبور ایران و جامعه صنعت کفش ایران در محل هتل لاله تهران برگزار شد . 
در ابتدای این نشست آقای کومار، سفیر هند در تهران با اشاره به پیشینه تاریخی و فرهنگی مشترک در بین ایران و هند؛ این عامل را زمینه‌ساز گسترش ارتباط ها تجاری میان دو مرزو بوم دانست و اظهار داشت: دو مرز و بوم در صنعت چرم و کفش ظرفیت‌های فراوانی دارا هستند که بایستی از آنها استفاده موفقیت . کومار همچنین طولانی تر کرد: خوشبختانه در مسافرت اخیر دکتر معالج روحانی، سر گروهی محترم جمهوری اسلامی ایران به هند، در این راستا اقدامات نیکی چهره گرفت و در حال حاضر چه به لحاظ تعاملات بانکی در بین تاجران دو طرف و چه از لحاظ اعطای روادیدِ تجاری، مشکلی وجود ندارد . 
در ادامه این نشست، آقای اقبال مسئول صادرات منطقه‌ای CLE ضمن تشکر از انجمن صنعت های چرم جمهوری اسلامی ایران ، اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان چرم و سالامبور کشور ایران و چرم و جامعه صنعت کفش جمهوری اسلامی ایران و رابط‌های اقتصادی در سفارت دو کشور‌ایران و هند، ضمن ارائه آماری از تعاملات تجاری دو مرزوبوم در صنعت چرم و کفش اظهار امیدواری کرد که حضور روستا شرکت برتر چرم و کفش هندی در این نشست، موجب ارتقای حجم تعاملات تجاری در این حوزه شود . 
آقای حسن زاده از انجمن صنایع چرم کشور ایران و آقای کاشانی پور از اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان چرم و سالامبور جمهوری اسلامی ایران هم از سخنرانان بعدی این جلسه بودند که ضمن ارائه آمار و اطلاعاتی در خصوص توانمندی‌های کشور‌ایران در حوزه چرم؛ پیشنهاداتی جهت ارائه وام ها تجاری به تولیدکنندگان و صادرکنندگان دو مرزوبوم ارائه داند . 
در نقطه نهایی این جلوس کرد هم گرد هم آیی ملاقات تجاری خریداران و فروشندگان هندی و ایرانی در محل هتل لاله تهران برگزار شد . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.