noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

تاثیر مالیات بر ارزش افزوده بر رکود صنعت چرم

رییس انجمن صنایع چرم ایران با نفد از لحاظ ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده برای صنایع، گفت: دریافت این مالیات بوسیله دولت، بابا صنعت های را در آورده و صنعت چرم را با سکون مواجه کرده می‌باشد . 

علی حسن‌زاده دلیر در رابطه با پایانی موقعیت صنعت چرم با اعتنا به ابتدا فصل سرما، اظهار کرد: موقعیت در بازار صنعت چرم به هیچ وجه مناسب نیست و دیگر حتی موعدهای هنگامی به اسم فصل فروش هم معنا خویش را از دست داده‌اند، چرا که پیش از این در میانه فصل‌تابستان و نیز اوایل فصل‌زمستان حجم فروش در صنعت چرم افزایش می‌یافت . 

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: در حال حاضر صنعت چرم کشور‌ایران توان رقابت با تولیدات وارداتی را ندارد، چرا که با اعتنا به ساکن شدن موجود قابلیت بروزرسانی خطوط ساخت نمیباشد و همین مساله تاثیر بدون واسطه در مراحل ساخت دارااست و متاسفانه کارخانجات داخلی به دلیل فرسودگی تجهیزات قابلیت رقابت ندارند . 

رییس انجمن صنایع چرم کشور ایران با نفد از در نظر گرفتن ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده، اظهار کرد: مالیات ۹ درصدی در لحاظ گرفته شده برای قیمت افزوده پدر صنعت را در آورده و واحدهای تولیدی را با سکون مواجه کرده می‌باشد . نمی‌دانیم چرا صنایع بایستی هزینه‌های بالای دولت را پرداخت نماید و در این رابطه چاره‌اندیشی نشود . 

حسن‌زاده دلیر همینطور با اشاره به این که ارتقا ارزش دلار موجب تغییر و تحول قیمت‌ها در کلیه صنف‌ها و صنایع می‌شود، ابلاغ کرد: اگر چه شاهد ارتقا ارزش دلار بوده‌ایم و مواد نخستین مسئله نیاز صنعت چرم با گرانی ۱۵ درصدی روبرو شدند، اما به استدلال بی حرکتی در بازار تغییری در قیمت تمام گردیده چرم صورت نداده می‌باشد و بعید به حیث می رسد تا پایان سال نیز حالت قیمتی تغییر و تحول نماید و ارتقا ارزش در این حوزه مدنظر قرار گیرد . 

او همچنین در موضوع این که آیا با اعتنا به مقدمه فصل سوزوسرما بازار فروش صنعت چرم دچار تغییر‌و تحول و دگرگون سازی خواهد شد، یاد نشان کرد: در گذشته بازار کفش مفهومی به نام فصل فروش در دو موعد وقتی میانه تابستان و اوایل فصل زمستان داشت که بیشترین اندازه تولید و فروش در این مقاطع هنگامی رخ می‌گرفت، ولی در اکنون حاضر به ادله سکون بازار شاهد هستیم که این عبارت هم مفهوم خود را از دست داده است؛ هر چند به رخ معمول ۲۰ تا ۳۰ درصد میزان فروش در این فصول ارتقاء می یابد . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.