noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

۷۰درصد اقلام ورزشی مورد نیاز مردم از طریق واردات تامین می شود

چندی پیش،مرتضی حق پرست،رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوزام ورزشی در اظهار کرد و گویی با رسانه ها در تشریح موقعیت بازار اسباب ورزشی در میهن ابلاغ کرد:۷۰درصد از اقلام ورزشیِ موضوع نیاز مردم از طرز واردات تامین می شود و صرفا ۳۰ درصد از آن به واسطه تولید ها داخلی عرضه و تامین می شود . 
او با اشاره به ارتقا کیفیت بعضا از تولیدها ورزشی در سال ها اخیر می گوید:با این وجود،به استدلال برخی نارسایی ها،همچون مشکل ها و موانع واردات دستگاه ها و امکانات ایجاد اقلام ورزشی، سختی ها گمرکی،مشکلات اقتصادی و…ضریب ایجاد محصول ها و اسباب و اثاث ورزشی با اُفت و کاهش مواجه گردیده می باشد . 
آنچنان که مدیر اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان اسباب و اثاث ورزشی مطرح کرده،حدود یک هزار و ۲۰۰ واحد صنفیِ دارایِ پروانه کسب ، عضو اتحادیه مذکور می‌باشند و قریب به یک هزار واحد هم فارغ از برخورداری از پروانه در این رَسته فعالند . 
اعداد و ارقام ذکر شده نشان می دهد در صورت اتخاذ تدابیر لازم،می بضاعت و توان از ظرفیت مذکور در راستای بسط فرصت های شغلی هر چه اکثر استفاده پیروزی . 
یکی دیگر از مزیت های پر رنگ صنعت و یا حوزه ایجاد لوزام ورزشی به این دستور معطوف می شود که عرصه نام برده بخش اعظمی از رسته های تولیدی دیگر همچون نساجی،پلاستیک و… .را به سمت رونق ساماندهی می نماید که اما تحقق چنین موفقیتی نیازمند افزایش رونق هر چه بیشتر در میدان محصولات لوزام ورزشی هست . 
مصطفی مظاهری یکی از توزیع کنندگان اسباب و اثاث ورزشی در غرب استان تهران در گفت و گو با خبر نگار صنعت،تجارت و کشاورزی،بیان کرد:در سال ها اخیر بسیاری از مراکز توزیع لوزام ورزشی تغییر و تحول شغل داده اند که به تبع بازتاب این پدیده در ساکن شدن و کاهش ظرفیت تولیدی واحدهای داخلی نمود پیدا خواهد کرد زیرا در قوانینی که در روند توزیع شاهدِ رونقِ واجب نیستیم طبیعتا در میدان ساخت نیز بروز نارسایی دور از ذهن نخواهد بود . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.