noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

حال صنعت‌کفش ایران خوب نیست

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت در رابطه وضعیت صنعت کفش درکشور،گفت:افتخار اکثری از اشخاص درکشور ترکیه در مقطعی این بودکه کفش تبریز اهل ایران را به تیتر برندبا کیفیت به پاکنند و این در حالی هست که کفش چرم آذربایجان درگذشته در دنیا کلام اولیه را می زد ولی نیز حالا وضعیت ایجاد کنندگان در این صنعت پردرآمد و ازر آور مناسب نمیباشد . 
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با ابلاغ این که بحران ساخت کفش با ورودکفشهای بنجل چینی به میهن رقم خورد، تصریح کرد: تا زمانی که واردات کفش به مرزوبوم متوقف نشود؛ نمی‌توان احوال تولیدکنندگان کفش را سرو سامان بخشید . 

وی ادامه داد: رجوع صنعت کفش به روزهای نقط ی اوج نیازمند بستن آزمایشی درهای واردات به برهه زمانی ۶ ماه الی یکسال می‌باشد تا به آسانی مشاهده کنیم که ساخت کننده داخلی نه صرفا به عرصه ایجاد بازمی‌گردد بلکه می تواند بازوهای صادرات کفش را نیزفعال کند . 

احیایی 
نفس ایجاد کننده با بستن مسیر واردات ۸۰۰ مداد کالا 
جعفرزاده ایمن ده افزود: با بستن درهای وارد شده صرفا ۸۰۰ قلم محصول وارداتی می توانایی اقتصاد تولید کننده داخلی را تقویت کرد و این در حالی میباشد که با بسته شدن ورود ۸۰۰ کالای وارداتی، ساخت کنندگان داخلی وارد گود رقابت در بازار صادراتی می شوند و در غایت تولید کنندگان داخلی هم برای ماندگاری در بازار تجاری باید کیفیت را طبق استانداردهای تولید افزایش دهند . 

وی در ادامه در خاطرنشان کرد و گو با خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد: تا زمانیکه جلوی واردات بی رویهکفش گرفته نشود، تمام تصمیمات برای بهبود وضع تولیدکنندگان کفش در حد صحبت باقی بماند چون بطورحتم با واردات بی روش کفش خیر فقط برای کارگران چینی اشتغال ایجاد میکنیم بلکه ارز را هم از سرزمین خارج می کنیم به این ترتیب اقتصاد روند چرخشی قابل قبولی با این اوصاف تجربه نخواهدکرد . 

عضوکمیسیون برنامه، میزان دارایی و محاسبات مجلس با ابلاغ این که درحال حاضر صنعت کفش کشور‌ایران عالی نیست،گفت: آوازه جهانی کفش تبریز با واردت بی رویه سیر نزولی پیداکرده است . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.