noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

نمایشگاه چرم استان قم، یکی از بهترین نمایشگاه‌های استان طی دو سال اخیر بود

سید مهدی صادقی در جلسه ستاد تسهیل و رفع مانع ها تولید استان که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به لزوم همکاری مدیران استان برای اجرای طرح رونق ساخت اظهار کرد: با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان قم می‌توانیم خلل ها را در مورد اجرای طرح رونق تولید حل کنیم . 

او ادامه داد: برنامه‌هایی برای بزرگداشت ده سال فجر در استان قم پیش بینی شده هست و باید مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای حضور فعال در این برنامه‌ها برنامه ریزی کنند . 

استاندار قم افزود: امید‌است‌ که در سایه توجه آفریدگار موقعیت بارندگی در استان بهبود پیدا نماید . 

صادقی با اشاره به پروژه‌های دهه فجر استان قم اظهار کرد: این سال در ده سال فجر ۱۴۶ پروژه به بها ۴۹۲ میلیارد تومان در استان به منفعت برداری خواهد رسید و امید‌وار‌یم که قدم‌های بزرگی را در قضیه بسط استان قم برداریم . 

او ادامه داد: نمایشگاه کفش استان قم، یکی از شایسته ترین نمایشگاه‌های استان طی دو سال اخیر بود، این نمایشگاه برای استان قم، اعتبار است و تولیدکنندگان فرش استان صادرات متعددی دارند، بقیه نمایشگاه‌های استان بایستی مثل نمایشگاه کفش قم باشند . 

استاندار 
قم در نقطه نهایی خاطرنشان کرد: مدیران استان با تقویت انگیزه‌ها می توانند مشکلات را حل کنند، این مساله در قضاوت سایر افراد از سعی آن ها تاثیر خواهد داشت و هماهنگی میان مدیران استان قم موجب حل خلل ها می‌شود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.