noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

noozdahkado

وزیراسبق پست و تلگراف و تلفن

کاندیدای یاز‌دهمین بدور انتخابات سر گروهی جمهوری گفت: متاسفانه از ۱۵۰ سال پیش تا کنون تولید ملی در کشور ایران نتوانسته به شکل پایداری، خویش را نگهداری نماید و معمولا قدمت برند ها در ایران کوتاه می‌باشد . در صورتی‌که برندی توانسته باشد بیش از نیم قرن به حیات خویش ادامه دهد می بایست آن را قسمتی از استثناها دانست . 

کادو چی بخرم

محمدغرضی، 

وزیراسبق پست و تلگراف و تلفن در گفتمان با رابطه ها عمومی و کارها در میان الملل تیم صنعتی ملی درباره قدمت برندها و بقای آن‌ها اظهار داشت: به عارضه ها گوناگون تاریخی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی قدمت برندها در جمهوری اسلامی ایران کوتاه هست و معمولا به ده سال هم نمی رسد، هر از چندگاهی هم توده ای با نفس مصنوعی می خواهند آن را احیا کنند اما این میسر نیست مگر با تغییر فکر و برنا شدن اندیشه! 

کاندیدای یازدهمی به دور همه پرسی ریاست جمهوری گفت: درصورتی که خط مش حل دراز مدتی تدوین کردن نشود و کلیه دنبال سود گیری های مقطعی با تزریق پول مدنی باشند در غایت جوان ها ما به این فیض می رسند که در پرهیز فسخ هستند و از هر سو در آن قرار گیرند، فیض ای در پی ندارد . 

هدیه مورد علاقه خانم ها

غرضی گفت: نه فقط کفش ملی بلکه همه محصولاتِ ساخت ملی نیاز به یک کار ریشه ای، بلندمدت و دایمی دارند؛ وگرنه این که هر ده سال یکبار کسی بیاید یک سری دستگاه و موتور را تغییر‌و تحول دهد رویه به جایی نمی موفقیت . 


وی 

در نقطه پایان گفت: امیدوارم با تدبیرصحیح ایجاد در مرزوبوم در مسیر درست قرار گیرد و کفش ملی نیز با مدیر توانمند و هدف و فکر درست بتواند به رونق و شکوفایی رسد

خرید هدیه خاص

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.